Profil společnosti PV FIN, s.r.o.
Společnost PV FIN, s.r.o., která na tuzemském trhu působí již od roku 1999, nabízí ucelenou pomoc obcím, městům, krajským úřadům, státním institucím, podnikatelům i fyzickým osobám v následujících oblastech:
- Kontakt
- získání podpory jak ze Strukturálních fondů EU, tak i ostatních fondů (finanční mechanismus EHP/Norsko, národní dotační programy atd.)
- zastupování zadavatele v zadávacích řízeních dle zákona 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách, případně dle závazných pokynů jednotlivých poskytovatelů dotace
- pořádání odborných seminářů, školení a jiných vzdělávacích kurzů včetně lektorské činnosti
- zajištění výkonu TDI a BOZP
- posuzování vlivu staveb na životní prostředí
získání podpory jak ze Strukturálních fondů EU, tak i ostatních fondů
(finanční mechanismus EHP/Norsko, národní dotační programy atd.)
Samotný proces zahrnuje:
- analýzu dotačních příležitostí, spolupráci při přípravě a optimalizaci projektu
- zpracování kompletní žádosti o podporu vč. studie proveditelnosti, případně analýzy nákladů a výnosů (CBA) a kompletace nutných příloh
- Obhajoba záměru (žádosti)
- zajištění výběru zhotovitele projektu (TDI, poskytovatele úvěru atd.) v souladu se zákonem nebo podmínkami poskytovatele dotace
- výkon a provádění investičního dozoru (vyplňování monitorovacích zpráv a hlášení, zpracování žádostí o platbu, zpracování závěrečné zprávy, ZVA
Společnost PV FIN, s.r.o. je připravena poskytnou žadateli o podporu komplexní služby související jak s přípravou projektu, tak s jeho samotnou implementací. Samotný proces může být zahájen již analýzou projektového návrhu, přes zpracování žádosti o dotaci a její připomínkování a oponování s dotačním orgánem. V dalším kroku pak zpracujeme zadávací dokumentaci pro organizaci výběrového řízení v souladu s podmínkami operačního programu či zákonem 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. V následující fázi – samotné realizaci projektu jsme pak připraveni zajistit monitoring projektu a jeho finanční řízení až po jeho ukončení.
Náš konzultační tým disponuje dlouholetou praxí z oblasti implementace, práva a ekonomie a snaží se vždy zajistit profesionální a vstřícný přístup ke klientovi se snahou nalézt individuální řešení.
Naší cílovou skupinou jsou žadatelé o podporu z řad:
- měst a obcí vč. jejich svazků,
- krajské úřady,
- vzdělávací instituce (školy všech stupňů, výzkumné ústavy),
- neziskové organizace,
- zdravotnické organizace a poskytovatele sociálních služeb,
- vlastníci infrastruktury,
- státní podniky,
- podnikatele a podnikatelské subjekty,
- a další.
V současném programovacím období 2007 – 2013 má Česká republika vyjednané následující operační programy:
Tematické:
- OP Životní prostředí
- OP Doprava
- OP Podnikání a inovace
- OP Výzkum a vývoj pro inovace
- OP Lidské zdroje a zaměstnanost
- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost
- Integrovaný OP
- OP Technická pomoc
Regionální:
- ROP NUTS II Jihovýchod
- ROP NUTS II Jihozápad
- ROP NUTS II Moravskoslezsko
- ROP NUTS II Severovýchod
- ROP NUTS II Severozápad
- ROP NUTS II Střední Čechy
- ROP NUTS II Střední Morava
(OP určené převážně pro regiony soudržnosti NUTS II)
OP určené pro hlavní město Prahu
- OP Praha Konkurenceschopnost
- OP Praha Adaptabilita
OP územní spolupráce
Přeshraniční spolupráce:
- OP Přeshraniční spolupráce ČR - Bavorsko
- OP Přeshraniční spolupráce ČR - Polsko
- OP Přeshraniční spolupráce ČR - Rakousko
- OP Přeshraniční spolupráce ČR - Sasko
- OP Přeshraniční spolupráce ČR - Slovensko
Nadnárodní spolupráce:
- OP Meziregionální spolupráce
- OP Nadnárodní spolupráce
- Interact II
- Espon 2013
Dále lze pak v ČR získat podporu např. z Programu rozvoje venkova, Norských fondů a národních dotačních titulů.
zastupování zadavatele v zadávacích řízeních dle zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, případně dle závazných pokynů jednotlivých poskytovatelů dotace
Činnosti zahrnují především:
- vydefinování požadavků zadání a zpracování zadávací dokumentace vč. kvalifikačních předpokladů a obchodních podmínek a jejich projednání s investorem a případné s implementačním orgánem
- organizace výběrových řízení v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
- poskytování odborných konzultací včetně komentáře k zákonu č. 137/2006 Sb., včetně všech prováděcích vyhlášek a veškerých novelizací a změn,
- v případě podání námitek či návrhů ze strany uchazečů příprava podkladů a spolupráce se zadavatelem
Konkrétně pak samotný proces výběrového řízení dle zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách může zahrnovat:
Zpracování zadávací dokumentace včetně organizace zadávacího řízení na výběr dodavatele opatření projektu, a to v souladu se zákonem o veřejných zakázkách č. 137/2006 Sb., v platném znění a při respektování podmínek poskytovatele podpory, včetně zhotovení zadávacích podmínek podléhajících schválení zadavatelem a zabezpečení dalších s tím spojených činností.
Předmět plnění zahrnuje především následující činnosti:
I. etapa: Činnosti spojené s přípravou textu oznámení zadávacího řízení a jeho zveřejnění:
- Zpracování formuláře Předběžného oznámení
- Zpracování formuláře Oznámení o zakázce;
- Zpracování obchodních podmínek (po odsouhlasení mandantem);
- Zpracování návrhu kvalifikačních kritérií a jejich konzultace se zadavatelem;
- Zpracování návrhu dílčích kritérií (kritérií pro zadání veřejné zakázky) a jejich konzultace se zadavatelem;
- Po odsouhlasení vypracování definitivního znění textu Oznámení o zakázce;
- Zveřejnění oznámení o zakázce v Informačním systému o veřejných zakázkách uveřejňovací subsystém;
- Zpracování odůvodnění účelnosti veřejné zakázky
- Kompletace zadávací dokumentace včetně projektové dokumentace a výkazů výměr (i v elektronické podobě).
II. etapa: Činnosti spojené s průběhem lhůty pro podání nabídek:
- Předání zadávací dokumentace zájemcům o veřejnou zakázku;
- Organizační zajištění prohlídky místa plnění;
- Zpracování zápisu z prohlídky místa plnění;
- Zpracování odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a textu Oznámení o zakázce (po odsouhlasení mandantem);
- Zajištění doručení odpovědí na dotazy k zadávací dokumentaci a textu Oznámení o zakázce zájemcům, kteří odebrali zadávací dokumentaci;
- Zpracování seznamu doručených a přijatých nabídek;
- Příprava formulářů pro jmenování hodnotící komise, popř. komise pro otevírání obálek, včetně podkladů nutných a potřebných k řádnému jmenování hodnotící komise, popř. komise pro otevírání obálek;
- Vypracování čestných prohlášení pro členy a náhradníky členů hodnotící komise, popř. komise pro otevírání obálek;
- Organizační zajištění vlastního aktu otevírání obálek s nabídkami jednotlivých uchazečů;
III. etapa: Činnosti spojné s průběhem lhůty, po kterou budou uchazeči svými nabídkami vázáni:
- Organizační zajištění 1. zasedání hodnotící komise (komise pro posouzení kvalifikace);
- Řízení komise do volby předsedy a místopředsedy komise, organizační řízení hodnotící komise v průběhu jejích jednotlivých zasedání;
- Zpracování protokolu o 1. jednání hodnotící komise;
- Zpracování výzev k doplnění nabídek a jejich rozeslání dle § 59 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách;
- Sepsání protokolu z 2. jednání hodnotící komise a protokolu o otevírání obálek s nabídkami včetně všech náležitostí a příloh;
- Rozbor nabídek uchazečů z hlediska splnění kvalifikačních kritérií;
- Rozbor nabídek z hlediska splnění zadávacích podmínek;
- Organizační zajištění průběhu posuzování nabídek;
- Zpracování protokolu o 3. jednání hodnotící komise;
- Vyhotovení výzvy k písemnému zdůvodnění mimořádně nízké nabídkové ceny v odůvodněných případech dle ust. § 77 zákona č. 137/2006 Sb. zákon o veřejných zakázkách;
- Vyhotovení žádosti o písemné vysvětlení nabídky v odůvodněných případech dle ust. § 77 zákona č. 137/2006 Sb. zákon o veřejných zakázkách;
- Zajištění oznámení o vyloučení uchazečům, jejichž nabídky komise vyřadila z další účasti v zadávacím řízení, zpracování podkladů pro oznámení zadavatele o jejich vyloučení;
- Zajištění dokladů pro uvolnění jistoty vyloučenému uchazeči, včetně zpracování všech potřebných formulářů;
- Rozbor nabídek z hlediska hodnotících kritérií a návrh užití hodnotících metod;
- Organizační zajištění průběhu hodnocení nabídek;
- Zabezpečení příslušných hodnotících tabulek pro jednotlivá hodnotící kritéria a členy hodnotící komise, souhrnných tabulek pro hodnotící kritéria a tabulky celkového pořadí;
- Organizační zajištění všech dalších potřebných a nutných jednání hodnotící komise včetně zpracování protokolů o jednání hodnotící komise;
- Vypracování zprávy o posouzení a hodnocení nabídek dle § 80 z. č.137/2006, Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.
IV. etapa: Činnosti spojené s ukončením zadávacího řízení:
- Vypracování podkladů pro rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky;
- Zpracování oznámení rozhodnutí zadavatele o přidělení veřejné zakázky jednotlivým uchazečům, kteří nebyli ze zadávacího řízení vyloučeni;
- Zpracování a zajištění zveřejnění formuláře Oznámení o zadání zakázky v Informačním systému o veřejných zakázkách - uveřejňovací subsystém;
- Zpracování písemné zprávy zadavatele o průběhu zadávacího řízení (pouze v odůvodněných případech dle § 85 zákona č. 137/2006 Sb. zákon o veřejných zakázkách);
- V případě zrušení zadávacího řízení zajištění zpracování formuláře zrušení zadávacího řízení a zajištění zveřejnění v Informačním systému o veřejných zakázkách – uveřejňovací subsystém;
- Sumarizace, uspořádání a předání veškeré dokumentace z průběhu výběrového řízení zadavateli.
Dále může proces zahrnovat poskytování odborných konzultací:
- Poskytování odborných konzultací, včetně komentáře k zákonu č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, včetně všech prováděcích vyhlášek a veškerých novelizací a změn;
- V případě podání námitek či návrhů ze strany uchazečů příprava podkladů a spolupráce se zadavatelem:
- při zpracování rozhodnutí o námitce uchazečů,
- při zpracování stanoviska zadavatele k podanému návrhu,
- při řešení návrhu s Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže,
- při řádném ukončení výběrového řízení po vydání rozhodnutí o podaných námitkách.
pořádání odborných seminářů, školení a jiných vzdělávacích kurzů včetně lektorské činnosti
Jsme schopni kompletně zajistit a zorganizovat semináře především z oblasti organizování veřejných zakázek, projekčního řízení, zpracování žádostí o dotace či samotného průběhu čerpání.
zajištění výkonu TDI a BOZP
Zastupování investora při kontrole provádění prací a dodávek a při jejich přejímání od zhotovitele, organizace předávání a přebírání staveniště, organizace kontrolních dnů, BOZP pak zahrnuje především zpracování Plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a a výkon činnosti koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi během realizace stavby v souladu s příslušnými právními předpisy.
posuzování vlivu staveb na životní prostředí
Účelem posuzování dle zákona č. 100/2001 Sb., o posouzení vlivu na životní prostředí je získání objektivních odborných podkladů pro vydání rozhodnutí o záměrech, které by mohly závažně ovlivnit životní prostředí. Proces zahrnuje: zajištění zpracování oznámení záměru, zajištění zpracování dokumentace záměru dle výše citovaného zákona, zajištění optimálního průběhu procesu EIA, zajištění podkladových rozhodnutí a stanovisek, komunikace s dotčenými úřady a samosprávami.